nedeľa 1. apríla 2012

Dakota Rose Anime dievča

Rozhodla som sa postovať obrázky, odkazy a anomálie, ktoré ma denne namotivujú, potešia alebo naserú.

Dnešnou exkluzivitkou je KotaKoti aka Dakota Rose.


Tie oči vraj nemá zphotoshopované. Inak je to 16-ročná bloggerka, ktorú bude čochvíľa uctievať celé Japonsko ako svoju novú anime goddess.

A nie, nie je normálne, že niekto vyzerá tak sladko, ale je to fascinujúce. Najviac by ma zaujímalo, odkiaľ berie tie handry, lebo ja chcem také tiež.

Tuto ešte k nahliadnutiu story jej sestry Kiki Kannibal, tiež bloggerskej celebritky, v RollingStone, o tom ako ju prenasledovali šibnutí maniaci.



2 komentáre:

  1. preboha. dosť neuveriteľné , že je to ona. Hlavne po tom ked som ju poznala takuto .http://www.flickr.com/photos/24109779@N03/2290188680/ Nechapem čo si spravila s ksichtom! :D čo by sme my ženy robili bez kúzla mejkapu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čokoľvek si ale spravila, urobila to dobre :D teda relatívne k lepšiemu

      Odstrániť